Och så var påsken över...

Imorgon är det dags för skola igen efter tio härliga, lediga dagar där mycket har hunnits med men ändå ingenting alls. Ginza är parad och hon och Zuki väntar därför förhoppningsvis valpar till maj/juni, jag har umgåtts med vänner, firat påsk, varit på kalas och idag avslutades veckan med konstrunda och en himla äcklig skräckthriller - I spit on your grave. Trots det känns det som att jag inte hunnit med någonting. Skolarbetena ligger fortfarande på hög och bakat har jag inte heller hunnit göra som jag tänkt. Nej, från och med imorgon börjar vardagen igen och nu gäller det att jobba hårt fram tills nästa ledighet. Fortsätt simma, fortsätt simma... som Doris så fint sjunger. Well... it's time to get some sleep. Godnatt!


Vi fick även en fin och
uppskattad present av
kompis Wilma med familj.



Jag köpte ingenting på konstrundan men hade
turen att vinna på en lott. Jag hade ju dock
hellre vunnit det fina halsbandet som också
var en vinst, men man får väl vara
tacksam för det man får... En citronskål
i detta fallet, haha.


                                                                                                                                  


Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback