ute på hal is

Helgen har varit kall och sjöarna frös till is. Igår sken solen och det var en så'n där perfekt vinterdag som jag önskat mig sen i november. En väska packades med två termosar fyllda med varm choklad och fyra kanelbullar från Björns. Bilen fylldes av tre hundar, en mamma och fyra glada ungdomar bärandes på skridskor, hockeyklubbor och en hockeypuck. Destinationen var Arrie.





Jag älskar vintern när den består av dagar liknande gårdagen, och efter en helg som denna anser jag min önskan uppfylld och jag är nöjd. Nu välkomnar jag våren med öppen famn så fort den har lust att infinna sig. Tills dess älskar jag de få soltimmar vi har om dagarna som för varje dag som går, faktiskt blir allt fler.



Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback