aaaaand, ACTION!

Det var fint väder när jag cyklade hem från bussen. Jag hann gå på toa så försvann solen. Det är det värsta med att gå i skolan på vintern; det är mörkt när man går hemifrån och det är mörkt när man kommer hem. Det börjar bli ljusare nu i alla fall, YES!

Trots att solen hann försvinna var jag fortfarande lika taggad på att fotografera, och hyper av glädje var jag, så jag kunde inte motstå frestelsen. På grund av mörkret fick jag höja ISOt ganska mycket vilket är orsaken till att det ser lite brusigt ut, men på dessa bilder tycker jag inte att spelar någon roll. Budskapet är glädje, och det syns tydligt!







jag älskar er mina älsklingar.


                                                                                                                                  


Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback