En lång dag hemifrån

Idag har vi (jag och mamma) spenderat pengar på Coop och Usports, gått en runda på Toftanäs, och spenderat ännu mera pengar på Mobilia. Det var en mysig runda i mysig natur där hundarna kunde springa fritt, och Ginza får nog snart tilldelas en guldmedalj i trädbestigning.

På Coop hittade jag en leksak som jag köpte till Ginza. Hon har en tendens att bita sönder alla leksaker hon får efter ca tio minuter, men denna leksak var av lite hårdare tyg och hade ingen pip som kunde tuggas sönder utan prasslade istället. Hon älskar prasslande leksaker så jag tänkte "Denna blir perfekt till henne + att den bör vara svårare att massakrera!". Och självklart älskade hon den! ... Men så värst mycket mer hållbar var den ju inte. Möjligtvis att den höll fem minuter längre...





Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Har en leksaksmarrodör här hemma också... Om ni inte redan testat så kan jag rekommendera att köpa leksaker på barnavdelningen på t ex IKEA. I alla fall här hemma har de visat sig hålla betydligt längre.

2012-05-09 @ 20:50:40

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback