Nytt år, nya utmaningar

Snart har en vecka gått av de nya året och än så länge flyter livet på som vanligt. Dock har jag ännu lov till och med tisdag så det är skönt. Det har varit ett himla ruskigt väder de senaste dagarna och därför har inte så mycket gjorts. Idag är det däremot himla fint väder och jag och hundarna gav oss ut på en mysig långrunda som vi just kom tillbaka från. Inatt kollade jag och mamma på JVM-finalen i hockey som Sverige vann, vilket ni säkert redan vet, och sen hade jag väldigt svårt för att somna och har därför bara sovit tre timmar plus en timme efter frukost, så trött som tusan har jag varit. Men efter denna promenad känns det som att jag skulle kunna vara vaken ytterligare ett dygn, det var så härligt uppfriskande att vara ute i den lagom isande vinden!

Nu ska jag gå och duscha innan jag och mamma ska till manifestationen mot våldet i Malmö. Ses vi där?

Ps. Jag har äntligen anmält mig till en lydnadskurs med Ginza som jag nu står i kö till. Eftersom att jujutsun numera bara är en dag i veckan så fick jag äntligen en dag över för henne. Förhoppningsvis finns det plats för oss, men det vet vi inte förrän i februari. Vi håller tummarna. ;]



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Håller tummarna att det finns plats till er hos Lisa:)

2012-05-09 @ 20:44:34
URL: http://wordpress.wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback