Skam den som ger sig!

Mamma och jag tog en sväng till mormor och morfar och gick en runda med vovvarna i regnet, och så fick vi även tid till lite leta godis. En godisbit var jag så elak och gömde lite för högt upp i ett av träden... Zuki hittade den, men hade väldiga problem med att nå den även då han till och med försökte hoppa. Ginza är något längre så hon kom något närmare när även hon började försöka, men fortfarande var den för högt upp. Efter många om och men kom hon till slut på att om hon sträckar upp framtassarna istället för nosen så blir hon ju de där ca tre centimetrarna längre, och se - hon lyckades! Ginza har det bra hon, som växt upp både med en envis terrier (=mormor Alison... Zuki är ju ingen riktig wheaten terrier... ;]) och en klok pudel, och hon är smart nog att ha valt att ta efter dem båda. :]






Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Bra där Ginza:)

2012-05-09 @ 20:47:51
URL: http://wordpress.wilmassida.se
Lämnat av: Ebba

SV: Jordbruksverket :)

2012-05-09 @ 20:48:48
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback