Vinterkul i Storegårds hundpark

Jeanette’s (Wilmas matte) initiativ åkte vi tillsammans ut till Storegårds hundpark i detta kalla vinterväder. Men hundarna bryr sig inte om kylan, de springer och busar sig varma. Trots snötäckta banor blev det lite agilityträning för Zuki – det var ju ett tag sen sist. Ginza och Wilma provade också på och även de verkade tycka det var kul. Hundarna fick också lite miljöträning på den speciella miljöträningsbanan och det blev även en del lydnadsträning. Det är ju nyttigt att ha kompisarna med sig när man ska träna inkallning, vilket alla behöver träna lite extra på. ;] Vi hoppas på fler sådana här trevliga tillfällen.

Zuki:



Wilma:


Ginza:
I början var det inte så lätt, tyckte Ginza...

... men så fort klickern kom fram var det lätt att lära. :]


Ginza och Wilma:


Ginza och Zuki:


Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette m Wilma

Tack för en trevlig utflykt! Roligt för vår "ensamhund" att få umgås med kompisar och nyttigt att träna lite tillsammans.
Jätte fina bilder!!!

2012-07-29 @ 12:00:48
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback