finally!

Idag blev jag klar med mitt psykologiarbete (fick MVG! :D) vilket betyder att jag äntligen är i fas när det gäller skolarbeten! Det är riktigt härligt! Dock är det inte lika härligt att vi trots det har två arbeten och ett prov kvar att göra innan det är dags för sommarlov. Pust.

Inatt har vi alla sovit lite dåligt då det har känts som att valparna är på väg, det är ju dock svårt att veta eftersom det ofta tar himla lång tid första gången, så vi får helt enkelt vänta ytterligare och se. Trötta är vi i alla fall. Nej, nu ska jag påbörja mitt historiaarbete och njuta av att det inte är särskilt fint väder denna första dag i juni månad. Det är ju liksom så himla mycket lättare att fokusera på tråkiga saker som skolan då. ;]

Ps. Vi kommer försöka att uppdatera valpdagboken någorlunda live när valpningen väl sätter igång så håll utkik nu i helgen :] Ds.
 

Trackback