Våffeldagen och första riktiga vårdagen

Dagen har bjudit på en mysig promenad i Bokskogen...

Zuki och Ginza Zazza hittade vitsippor



...och såklart våfflor för hela familjen - är det våffeldagen så är det!

Busarna försökte sno min våfflor...


Men det var tydligen inte tillräckligt för Zazza,
... så de fick varsin egen hjärtbit. så hon försökte ta min sista också, tanten!



Zazza satt och suktade efter min våffla under hela tiden, och mamma tyckte hon var så söt så hon ville ta en bild. Och plötsligt försökte hon sno den också... När det blir äldre hittar de allt på sina egna regler ibland, haha. Hoppas era våfflor också smakat gott och att ni har fått njuta av det härliga vädret! Godnatt!


                                                                                                                                   


Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback