Tänker du verkligen lämna mig så här?

Imorse när jag skulle gå till skolan möttes jag av denna syn vid ytterdörren. Sen Ginza blev dräktig har hon blivit allt mer tillgiven och kelig, och imorse satte hon sig framför ytterdörren och frågade "Tänker du verkligen överge en dräktig tik?". Och jag som redan kände att jag hade behövt två dygns timmar denna dag fick ännu svårare att övertyga mig själv om att gå iväg till skolan, men det gjorde jag. Förlåt älskling. :)











Tassavtryck
Lämnat av: Ebba

Vad roligt! Hoppas allt går vägen, valpar är ju faktiskt liiiite bättre än läger ;) Lycka till!

2012-05-10 @ 15:55:04
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback