muffetuffe! (i brist på rubrikfantasi)

Fina syrran, Jojo, tittade förbi även idag och denna gång med lunch istället för jordgubbar. Himla snäll syster jag har. Vi satt ute och åt och konstaterade snart att där kunde man inte sitta för länge, det var det alldeles för varmt för. Jag hade bestämt att jag skulle till Höllviken en sväng för att försöka fånga den sista bilden till bildspelet som ska lämnas in imorgon (lyckades dessvärre inte...). Eftersom Jojo inte hade något speciellt att göra var hon därför ännu mera snäll och körde mig dit, på så sätt kunde vi även passa på att få ut hundarna på ett litet äventyr. Vi hämtade Jonta i Vellinge och sen bar det av mot stranden.




När vi gått runt en stund både på strand och bland träd (något bad blev det dock inte) ringde mamma och sa att även hon kom ner med tjejen som hon är personlig assistent till. Tillsammans tog vi oss alla sen till kanalkiosken där mamma bjöd på mjukglass innan det bar av hemåt.


För en liten stund sen blev jag äntligen klar med mitt bildspel till fotografisk bild. Det kommer upp på andra bloggen imorgon efter det att jag lämnat in det, hade jag tänkt mig. Jag är faktiskt himla nöjd med en del av bilderna, och helt okej nöjd med resten. ;]

Trackback